کانون ورزش

  • ۰
  • ۰

 

 

 

مسلم است که کسانی که قصد خرید تلویزیون را دارند کیفیت تصویر و نوع طراحی و اندازه تلویزیون برایشان حرف اول را می زند.امروز قصد داریم تا تلویزیون جدیدی از کمپانی سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

این تلویزیون همانند مدل های این روزهای برند های مشهور سطحی خمیده یا منحنی ندارد بلکه تلویزیونی مسطح با کیفیت تصویری عالی و صفحه نمایشی با کیفیت است.این ال ای دی خوش قیمت دقت رنگ بسیار خوبی دارد و در آن رنگ سیاه عمیق نمایش داده می شود.

تلویزیون LED سامسونگ 55JU7960 یک ال ای دی سه بعدی اسمارت است واز نظر قابلیت و ارایه تصویر نسبت به تلویزیون های هم سطح خود بهتر است.

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی 55 اینچ سامسونگ 

 

این تلویزیون یکی از تلویزیون های خوب در زمینه پخش محتوای 4K در سال های اخیر است و سامسونگ در این تلویزیون به جای استفاده از نانو کریستال از فناوری 4K استفاده کرده است.

تلویزیون 55 اینچ Samsung 55JU7960 یک ال ای دی خوش قیمت است که با ارایه امکانات و کیفیت تصویر خوب به عنوان یک تلویزیون هوشمند با فناوری 3D می تواند کابرانش را به طور کامل پاسخگو باشد.

ظاهر این LED به صورت مدرن و زیبا طراحی شده است.شرکت سامسونگ با کاهش ضخامت تلویزیون و طراحی بدنه ای مقاوم و پایه ای براق و زیبا سعی کرده تا ظاهری مطلوب را برای این تلویزیون خوش قیمت ایجاد کند.برجستگی های اطراف قاب این مدل 55 اینچ Samsung دید زیبایی در نگاه بیننده ایجاد می کند و همچنین به علت اینکه پایه تلویزیون 55  اینچ JU7960 سامسونگ جدا می شود شما قادر هستید این تلویزیون را به دیوار نیز نصب کنید و تنها کافی است که یک براکت دیواری که در فروشگاه اینرنتی یکنام موجود می باشد را خریداری کنید و به وسیله دریل کاری ان را بر روی دیوار نصب کنید و سپس تلویزیون را بر روی این براکت دیواری و یا همان پایه دیواری نصب نمایید پس کسانی که به دنبال خرید تلویزیون خوش قیمت با ظاهری زیبا هستند که بتوانند آن را به دیوار هم نصب کنند می تواند تلویزیون JU7960 خریداری کنند.

ال ای دی 55 اینچ JU7960 به همراه کنترل جادویی با کارایی بالا از سوی کمپانی سامسونگ برای شما خریداران عزیز ارایه می شود. بر اساس بررسی های کارشناسان فروشگاه آنلاین یکنام کنترل تلویزیون JU7960 یکی از کنترل های جادویی با اشاره گر کاربردی برای صفحه نمایش است که می توانیم بگوییم از تمامی ریموت های ساخته شده تا به امروز کارایی بهتری دارند.شما با لمس اشاره گر قادر خواهید بود که منوی خود را باز کرده و گزینه های مورد نظر خود را برگزینید.

همانطور که گفته شد ال ای دی SAMSUNG LED 55JU7960 یک تلویزیون SMART است و این یعنی شما قادر هستید با استفاده از کابل LAN یا وای فای به اینترنت متصل شوید و در دنیای اینترنت به وبگردی یا دانلود نرم افزار ها و بازی های سامسونگ بپردازید و واقعا به کسانی که تا به حال تجربه استفاده از تلویزیون های هوشمند و یا همان اسمارت را نداشته اند پیشنهاد می کنیم که برای یک بار هم که شده در نمایشگاه ها هم به بررسی تلویزیون های اسمارت بپردازند و برای مدت کوتاهی هم که شده با این ال ای دی های هوشمند کار کنند تا بتوانید به اهمیت اسمارت بودن در تلویزیون ها پی ببرید.

ارزانترین LED تولید شده 4K با قابلیت های بالای اسمارت و سه بعدی با کیفیت عالی توسط شرکت سامسونگ در سال  2015 مدل LED 55JU7960 می باشد که هم از نور پس زمینه و هم از کاهنده نور داخلی استفاده می کند.این فناوری ها به تلویزیون این مجوز را می دهند تا در هر نقطه به شکل جداگانه ای نور تولید کنند و از این رو کیفیت تصویر نیز افزایش می یابد که واقعا در بررسی کوچکی که تیم کارشناسان فنی فروشگاه اینترنتی یکنام بر روی این تلویزیون 55 اینچ انجام دادند به قدرت تصویر ان پی بردند.

انطباق تصویر در تلویزیون 55JU7960 SMART 3D سامسونگ 1000 هرتز است.با این رقم یعنی انطباق تصویر در این تلویزیون بسیار عالی انجام می شود و شما هنگام تماشای محتواهایی که حرکات سریع دارند می توانید با خیال آسوده تجربه ای لذت بخش را تجربه کنید و تصویر بدون تیرگی نمایش داده می شود و در تستی که کارشناسان فروشگاه اینترنتی  بر روی این مدل 55 اینچ Samsung انجام دادند به این نتیجه رسیدند که انطباق تصویر این مدل واقعی می باشد و از پس تصاویر مخصوصی که ما بر روی این تلویزیون برای تست انجام دادیم بر امد و ما به شما این امید را می دهیم که برای این مدل بر روی مشخصه کاملا می توانید اعتماد کنید.

همانطور که در پیش اشاره شد ال ای دی سامسونگ 55JU7960 یک LED سه بعدی است و این فناوری از بسیاری از تلویزیون ها به علت کاهش قیمت حذف می شود اما سامسونگ همچنان بر این عقیده است که این فناوری را به همراه تلویزیون های خود ارایه کند. تنها ایرادی که میتوان از این محصول گرفت نبود عینک های سه بعدی و ارایه آن به همراه تلویزیون است که شما میتوانید عینک های سه بعدی 3D ارزان قیمت سامسونگ را در بازار یا از طریق فروشگاه یکنام با خرید انلاین خریداری کنید که لینک خرید ان در زیر گذاشته شده است.

 

از قابلیت های دیگر تلویزیون JU7960 میتوانیم به مرورگر اختصاصی سامسونگ که قادر هستید ان را با کنترل جادویی نیز مدیریت کنید و همچنین برنامه پلی استیشن سونی برای بازی کردن و سرگرمی نیز اشاره کنیم.

این تلویزیون LED سامسونگ کیفیت رنگ و تصویر خوبی را دارا است و آنچنان نیازی به دستکاریو تنظیم ندارد اما اگر میخواهید میتوانید با چند ترفند ساده رنگ های این تلویزیون را طبیعی تر کنید و از روشنایی آن بکاهید.

تلویزیون JU7960 55 اینچ سامسونگ با به کارگیری نوار  letterbox قادر است تا شدت تیرگی تصویر را استاندارد کند و همچنین عمق تیرگی تصاویر و رنگ سیاه که موضعی جدا از شدت تیرگی تصویر کلی است در این تلویزیون دارای کیفیت خوبی است که به کنتراست تصویر شما کمک می کند.

دقت رنگ این  تلویزیون سامسونگ  نیز همانند دیگر تلویزیون های این کمپانی از امتیاز خوبی برخرودار است و رنگ تصویر کاملا بالانس و با کیفیت ارایه می شود.توسط تست خطایی که روی این تلویزیون انجام شد می توانیم ادعا کنیم که خطای این تلویزیون در نمایش رنگ ها زیر 3 درصد بوده است که این رقم ، عددی فوقالعاده به شمار می رود.

همانطور که گفته شد این تلویزیون یکی از خوش قیمت ترین تلویزیون های ارایه شده در بازار خرید تلویزیون های ال ای دی سامسونگ در سال 2015 است.این تلویزیون با توجه به اینکه ضخامت کمی دارد نباید از ان انتظار صدایی بلند را داشت و مطمینا از نظر صدا تلویزیون های باریک به علت کاهش حجم ضعف هایی را دارا هستند.معمولا کسانی که تلویزیون های باریک خریداری می کنند پس از ان به فکر خرید سینما خانگی هرچند ارزان قیمت می افتند زیرا کیفیت صدای یک سینمای خانگی نه چندان پیشرفته هم کمی بهبود یافته تر از تلویزیون های کم حجم و باریک است.

در حالت سه بعدی ، تلویزیون 55 اینچ Samsung 55JU7960 دارای کنتراست تصویری بالا و کیفیت و دقت رنگی کاملا تایید شده توسط کارشناسان فروشگاه یکنام است. شما می توانید به آسانی محتوای مورد نظر خود را در ساعت 3D در این تلویزیون با یک عینک ارزان تماشا کنید و لذت ببرید.

رزولوشن تصویر در این تلویزیون برابر 3840x2160  پیکسل است.

توان خروجی صدای تلویزیون 55 اینچ 55JU7960 چیزی حدود 20 وات است که توسط دو بلندگوی 10 واتی تولید می شود همچنین پورت های این تلویزیون شامل: 4 پورت HDMI ، 3 پورت USB ، ورودی کامپوننت ، ورودی کامپوزیت ،پورت شبکه LAN ، ورودی آنتن ، خروجی صدا ،خروجی هدفون است.

چگونه خرید کنیم؟

اگر به دنبال خرید تلویزیون خوش کیفیت با کیفیت تصویر عالی و بزرگ هستید که حجم کمی را اشغال کند تلویزیون 55 اینچ سامسونگ مدل 55JU7960 SMART 3D 4K میتواند پیشنهادی عالی برای خرید شما باشد که امکانات بسیار خوبی را در اختیار کابران خود قرار می دهد.برای  خرید ال ای دی  55JU7960 SMART شما می توانید به وبسایت فروشگاه اینترنتی یکنام مراجعه کنید که وب سایت یکنام یکی از معتبرین سایت های فروشگاهی در زمینه ارایه محصولات صوتی وتصویری میباشد که برای شما تجربه خرید آسان و لذت بخش را فراهم می کند.

  • ۹۴/۱۲/۱۶
  • .. فرمانده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی