کانون ورزش

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تاب نوزاد

تاب سقفی

تاب شورتی
، تاب سقفی کودیک

تاب سقفی و یا تاب شورتیف به تاب هایی گفته می شوند که کودکانی از سنین شش ماهگی تا سه سالگی براحتی می توانند در انها نشسته و  از میله بارفیکس، چهارچوب در و یا از چنگکی که به سقف نصب شده است آوزیان می شوند این نوع از تاب کودک بخاطر دارا بودن نشیمنگاه بسیار نرم و راحت و داشتن محفظه ای ایمن و راحت برای کودک که بیشتر شبیه یک شورت بزرگ برای کودک می باشد به نام تاب شورتی یا تاب سقفی مشهور شده اند.

تاب شورتی و یا تاب سقفی کودک عرضه شده در این فروشگاه،  از نظر کیفیت و مواد اولیه بکار رفته درآن، قطعا بهترین نمونه موجود در بازار کشور می باشد که دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد. این تاب سقفی از مواد اولیه بسیار مقاوم تهیه شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده بتوانند فرزندان خود را با این تاب سقفی، سرگرم کرده و از لحظات شاد و مفرح خود لذت ببرند.


  • .. فرمانده
  • ۰
  • ۰

سومین برنامه کانون ورزش و جوانان دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب درقالب "یک جلسه تیراندازی با تپانچه" ویژه فعالین کانون ورزش و برندگان افتتاحیه در روز پنج شنبه یکم خردادماه برگزار خواهد شد.


چهارمین برنامه کانون ورزش و جوانان دانشگاه آزاد تهران جنوب، در قالب "کوهپیمایی" در روز جمعه مورخ 2/خرداد/1393 برگزار خواهد شد؛



*علاقمندان جهت ثبت نام در برنامه ها، در قسمت تماس با ما، اطلاعات تماس شان و نیز شماره و نام برنامه ی آتی را ثبت نمایند.


*علاقمندان به شرکت در هرنوع برنامه های ورزشی کانون میتوانند اطلاعات تماس خود را در قسمت تماس با ما درج نمایند تا در زمان برگزاری ورزش موردعلاقه شان به آنها اطلاع رسانی پیامکی و ایمیلی گردد.



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ اردیبهشت ۹۳ ، ۲۱:۲۴
کانون ورزش و جوانان

دومین برنامه کانون ورزش ، و نخستین برنامه تیراندازی کانون ورزش در روز 16اردیبهشت برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ اردیبهشت ۹۳ ، ۲۲:۰۳
کانون ورزش و جوانان

با احترام؛

به استحضار میرساند نخستین برنامه کانون ورزش و جوانان دانشگاه آزاد تهران جنوب با عنوان "افتتاحیه کانون" در روز 15 اردیبهشت1392 در سالن اجتماعات دانشکده مهندسی صنایع این دانشگاه برگزار شد.

در این برنامه که با حضور استاد ارجمند، و پیشکسوت فوتبال ایران، دکتر محمد دادکان برگزار شد، گفتگویی صمیمی بین آقای دادکان و سه مجری برنامه (هادی اسلامی ، حامد روزبهانی و علی امجدیان) صورت پذیرفت.

در لینک زیر بازتاب خبری این برنامه را میبینید:

بازتاب خبر در خبرگزاری دانشجو (کلیک کنید)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ اردیبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۱
کانون ورزش و جوانان
سلام بر همه؛

بالأخره پس از تکاپوی بسیار توانستیم کانون ورزش و جوانان دانشگاه آزاد تهران جنوب را به ثبت برسانیم...
بدین وسیله اعلام میداریم مراسم افتتاحیه این کانون در اوایل اردیبهشت ماه1393 در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران جنوب برگزار خواهد شد؛

از طرفی در این مراسم میهمانان ویژه و ارجمندی داریم که از تمامی دانشجویان و اساتید جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل می آوریم.

لازم بذکر است در این مراسم به قید قرعه به حضار نیز جوایز ورزشی(!) اعطا خواهد شد...

تا روزهای آتی ، اسامی این میهمانان ارجمند بر روی سایت قرار خواهد گرفت
  • .. فرمانده